Snippet

Meaningless – bez znaczenia

Nic nie jest bez znaczenia...



http://meaaningless.blogspot.com/


Po latach smutku, bólu i odrzucenia zdaje się, że odnalazłam szczęście. Ono jednak ode mnie ucieka. Zamieszkałam z ojcem. Miałam nadzieję, że w końcu będę miała normalny dom i będę zwykłą nastolatką. Zacznę od nowa. Jak bardzo się myliłam? Nie zamieszkałam w zwykłej rodzinie i jak się okazało nigdy nie byłam zwykłą nastolatką. Wszystko stało się skomplikowane. Jestem księżniczką, ale nie taką zwykłą. Pochodzę z rodu Moon'ów. Magia, krew i ciągła walka dobra ze złem.  Tu nie ma życia. Miłość... ona nie gra roli. Ktoś został mi przeznaczony wieki temu. Jednak los się pomylił. Czy uda mi się oszukać przeznaczenie? I czy zginę z rąk rodu własnej matki?

Leave a Reply

Aby zostać skatalogowanym trzeba wysłać e-maila z formularzem na adres: znajdzbloga@wp.pl. Nie przyjmuję blogów, które zgłaszane są w komentarzu.