Snippet

Idea BB


***

Gdzieś, kiedyś w główce pewnego bloggera, który pisał swoje opowiadanie zrodził się pomysł, pomysł na zamieszczenie swojego bloga w jakimś katalogu...
No i żal. Żadnego jakiegoś bardzo znanego nie mogłem znaleźć. To znaczy był katalog sławny, ale to tylko dla opowiadań mangowych. Żadnego ogólnego. I wtedy główka wymyśliła - stworzę własny. I zrobiłem. Taki mały prezencik dla was ode mnie. Macie miejsce w którym możecie reklamować swoje blogi, a także je czytać. Mnóstwo, mnóstwo blogów, a mam nadzieję, że będzie ich przybywać i przybywać. W sumie czeka mnie jeszcze dużo pracy, ale grunt, że jesteście ze mną, że chcecie oglądać cudze "dzieła", a także podzielić się własnym. Zgłaszając tu to wasze "dzieło" liczcie na to, że więcej osób zacznie na nie patrzeć. Każde zgłoszenie oznacza przeglądanie jednego bloga. 
Kończąc już ten post muszę wyrazić ogrom podziwu dla tych, którym udało się zgromadzić po kilkadziesiąt, a nawet kilkaset czytelników. Jesteście dla mnie pewnym wzorem blogera, który za wszelką cenę rozwija tą swoją "kreatywność" budując swoją siłę na tych 100 pozytywnych komentarzach otrzymanych pod jednym postem. Życzę powodzenia wam i wszystkim :)

***


PS: Taką małą mam prośbę, jeśli wam się ten katalog podoba wyrażajcie to w komentarzach i ankietach. Ja liczę na wasze pozytywne uśmiechy :)

Leave a Reply

Aby zostać skatalogowanym trzeba wysłać e-maila z formularzem na adres: znajdzbloga@wp.pl. Nie przyjmuję blogów, które zgłaszane są w komentarzu.