Snippet

O autorze...


***


Tak więc przyszedł czas na przedstawienie siebie. Jestem Adam. I fajnie, nie protestuję przeciw temu imieniu. Nawet gdyby mi się ono nie podobało, lepiej zaakceptować siebie takim, jakim się jest, bez zbędnych zmian. Ale przejdźmy do rzeczy. Teraz mam lat 17, a w przyszłości to nawet 18 skończę. Moje zainteresowania? Szczerze to tak wiele ich mam, że sam nie wiem jakie. Ale chcę zostać lekarzem, piszę książki, trenowałem siatkę, na rowerze zapi*****am, handluję przez allegro i pracy szukam, choć nie znajdę raczej. Muzyka moja to prawie wszystko, lecz głównie hip-hop(możecie to rapem nazywać), reggae, rock. Możecie moją playlistę zobaczyć: http://www.youtube.com/watch?v=yHzBXTu3Hqw&list=PLaeYhwyQTwUppZPlJGf0-7ON8T6xrcAkm

A teraz już tak poważniej. Jestem katolikiem tradycjonalistycznym, takim filozofem. Jeśli nie wiecie co to tradycjonalizm katolicki, to zapraszam tu:http://pl.wikipedia.org/wiki/Tradycjonalizm_katolicki. Choć jestem lektorem i do kościoła chodzę, to jednak stawiam teorię ponad praktykę.

Ogólnie jestem racjonalistą i romantykiem. Swoje poglądy być może sprecyzuję w notkach.

Toleruję wiele rzeczy z wyjątkiem feminizmu, pedalstwa( czyli działaczy na rzecz LGBiT, a nie przeciętnych homosiów), czynów homoseksualnych, skrajnego antyklerykalizmu i anty-teizmu, dążenia do nazizmu i komunizmu, chuligaństwa, obelg i wgl. kiedyś może napiszę, jeśli przypomnę sobie. Ale nie mam nic przeciwko np. narkomanom - chcącemu nie dzieje się krzywda, wiedzą co robią, więc ponoszą odpowiedzialność za wolność.

W polityce jestem za "państwem - stróżem nocnym", czyli ograniczeniem jego roli w życiu człowieka.
Mam poglądy eurosceptyczne, nacjonalistyczne, konserwatywne i liberalne.
Denerwuje mnie zabieranie pieniędzy uczciwym, by dać nierobom, a tym bardziej za wspieraniem najgłupszych propagand tylko dlatego, że na zachodzie ktoś tak ma. Dzieci chciałbym po swojemu wychować, a nie tak jak mi państwo karze.

Tyle ogólnie o mnie. Może jeszcze kiedyś coś napiszę.

***





Leave a Reply

Aby zostać skatalogowanym trzeba wysłać e-maila z formularzem na adres: znajdzbloga@wp.pl. Nie przyjmuję blogów, które zgłaszane są w komentarzu.